Ta strona korzysta z cookies, aby zapewnić Państwu jak najlepszą funkcjonalność. Dowiedz się więcej
Skip to main content

Marka Żubr prezentuje ofertę alkoholi smakowych

Marka Żubr prezentuje ofertę alkoholi smakowych

Stock Polska wprowadza na rynek orzeźwiające warianty smakowe marki Żubr, popularnego trunku z segmentu economy. Żubr Cytrynowy oraz Żubr Wiśniowy o zawartości 30% alkoholu jest dostępny  w formacie 90 ml oraz 200 ml już od początku lipca. 

Boom na alkohole smakowe w małych formatach
Współcześni konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole smakowe. W bieżącym roku sprzedaż w tej kategorii wzrosła o 10,4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (61 008 tys. litrów vs 55 275 tys. litrów w 2017 roku*). Co więcej, w przypadku tego segmentu popularnością cieszą się mniejsze formaty. Z danych agencji badawczej Nielsen wynika, że pojemności 100 ml oraz 200 ml stanowią 51% wolumenu i ciągle rośnie dynamika ich sprzedaży. W 2017 roku sprzedało się 29 448 tys. litrów alkoholi smakowych w mniejszych formatach, a w bieżącym roku już o 14 % więcej*. 

Orzeźwiające smaki Żubra 
Marka ekonomiczna Żubr jest doceniana przez konsumentów ze względu na jakość oraz konkurencyjną cenę produktu. W bieżącym roku odniosła ona ogromny sukces i jest obecnie brandem z największym wzrostem wolumenu w segmencie ekonomicznym. Sprzedaż produktu w bieżącym roku wzrosła aż o 57 % w stosunku do analogicznego okresu w 2017 roku*. W związku z dynamicznym rozwojem, marka Żubr rozszerza swoje portfolio o dwa, popularne wśród konsumentów warianty smakowe – Żubr Cytrynowy oraz Żubr Wiśniowy. Dzięki naturalnym składnikom oraz orzeźwiającym smakom te nowości idealnie sprawdzą się w okresie wakacyjnym.   

Innowacja w kategorii economy
Nowe produkty marki Żubr to nowatorskie rozwiązanie w segmencie alkoholi ekonomicznych, który zdominowany jest przez warianty czyste. Warianty smakowe bazujące na popularnych smakach wiśni oraz cytryny z pewnością trafią w gusta odbiorców marki i umożliwią dotarcie z ofertą do nowych konsumentów. 

 


Source:
* Stock Polska za Nielsen – Cała Polska z Dyskontami (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty – scanning, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie i Małe sklepy spożywcze, sklepy Specjalistyczne, Stacje benzynowe, Kioski), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wolumenowa, okres Kwiecień 2015 – Marzec 2018, kategoria: Wódka.

← Przeczytaj inne artykuły

Marka Żubr prezentuje ofertę alkoholi smakowych