Niezbędne pliki cookie Wymagane
Cookie Description Expires
ASP.NET_SessionId Identyfikuje sesję użytkownika na serwerze. Session
smallScreen Identyfikuje sesję użytkownika z urządzenia mobilnego. 1 Year
AllowCookies Identyfikuje zestaw nieistotnych (analitycznych) plików cookie użytkownika. 1 Year
Opcjonalne pliki cookie
Cookie Description Expires
_ga Zainstalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji, kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny w raporcie analitycznym witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych użytkowników. 2 Years
_gid Zainstalowany przez Google Analytics przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności strony. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają anonimowo. 1 Day
_gat Zainstalowany przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań, a tym samym ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu. 1 Minute
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.
Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits https://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx
Skip to main content
×

Aktualności

Srebrna nagroda Effie 2013 dla Lubelskiej

EFFIE to jeden z najważniejszych konkursów branży marketingowej, nagradzający efekty rynkowe uzyskane poprzez kampanie reklamowe. Wręczenie nagród w edycji 2013 konkursu odbyło się podczas uroczystej gali 14 października br. 
w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W imieniu marki Lubelska statuetkę wspólnie odebrali Stock Polska oraz agencja H2O Creative.

Bardzo cieszy nas ta nagroda, tym bardziej że jeszcze parę lat temu marka Lubelska borykała się z niską rozpoznawalnością oraz wizerunkiem nalewkowego produktu dla dojrzałych ko¬biet. Postanowiliśmy to zmienić, tworząc nową strategię, która zakładała budowanie marki parasolowej do wielosmakowej linii lekkich wódek owocowych oraz skierowanej do młodej grupy docelowej. Aby stworzyć nowy, atrakcyjny i wiarygodny przekaz postawiliśmy na przewrotny w kategorii insight: „wódka, której smakiem można się delektować”.

W ten sposób marce udało się połączyć z pozoru sprzeczne rzeczy: efekt działania jaki daje wódka, ze smakiem i przyjemnością picia, jaki zarezerwowany był niegdyś wyłącznie dla likierów i nalewek – powiedziała Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager Stock Polska.

Jury Effie Awards doceniło i nagrodziło srebrną statuetką wysiłki marketera w pracy z marką Lubelska, która w ciągu trzech lat nie tylko została liderem kategorii wódek smakowych, marką nr 3 całego rynku wódki, ale zyskała też „status produktu modnego, wręcz kultowego” dzięki czemu „wizerunek całej marki stał się bardziej młodzieżowy i socjalny” (MilwardBrown, FGI, 2012).

Lubelska była jedyną marką alkoholi mocnych, która zakwalifikowała się do finału, a w kategorii Long Term Marketing Excellence konkurowała z wielkimi graczami rynkowymi, dysponującymi pełnym wachlarzem działań reklamowych. O statuetkę najbardziej efektywnej kampanii walczyły m. in. takie firmy jak Procter and Gamble, Nestle, czy Orange z „Sercem i Rozumem”.

Przeczytaj inne artykuły