Niezbędne pliki cookie Wymagane
Cookie Description Expires
ASP.NET_SessionId Identyfikuje sesję użytkownika na serwerze. Session
smallScreen Identyfikuje sesję użytkownika z urządzenia mobilnego. 1 Year
AllowCookies Identyfikuje zestaw nieistotnych (analitycznych) plików cookie użytkownika. 1 Year
Opcjonalne pliki cookie
Cookie Description Expires
_ga Zainstalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji, kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny w raporcie analitycznym witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych użytkowników. 2 Years
_gid Zainstalowany przez Google Analytics przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności strony. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają anonimowo. 1 Day
_gat Zainstalowany przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań, a tym samym ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu. 1 Minute
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.
Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits https://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx
Skip to main content
×

Aktualności

1906 – „4 razy destylowana”

Polmos Lublin w styczniu 2009 przeprowadzi kampanię marketingową dla wódki 1906 – marki, której nazwa pochodzi od roku powstania firmy. Kampania informująca o zastosowaniu czterokrotnej destylacji w produkcji wódki 1906 wiąże się z zainstalowaniem na stulecie firmy jednego z najnowocześniejszych w Europie rektyfikatorów kolumnowych.

„Rektyfikacja w aparacie kolumnowym pozwala mieć pełną kontrolę nad procesami destylacji oraz zachować ścisły reżim technologiczny produkcji, który określa się odpowiednim czasem trwania, temperaturą oraz ciśnieniem. Gwarantuje to wysoką jakość produktu.” – mówi Bartosz Mołas, Brand Manager marki 1906.

Efektem czterokrotnie powtarzanego procesu destylacji jest najwyższy stopień czystości spirytusu użytego do produkcji wódki.

Kampania jest kolejnym etapem nowej strategii dla marki 1906. Pierwszym krokiem w jej realizacji była zmiana opakowania oraz komunikacji produktu. Obecnie 1906 jest jedyną marką, która na przestrzeni ostatniego roku dostała się do grona dziesięciu najlepiej sprzedających się marek wódek w naszym kraju i jest zarazem najmłodszą marką w tym zestawieniu.

Przeczytaj inne artykuły