Ta strona korzysta z cookies, aby zapewnić Państwu jak najlepszą funkcjonalność. Dowiedz się więcej
Skip to main content

Lubelska i Żołądkowa de Luxe zdobywają nagrody Hit Handlu

Lubelska i Żołądkowa de Luxe zdobywają nagrody Hit Handlu

W tegorocznej edycji konkursu o nagrodę Hit Handlu, dorocznego rankingu najlepszych produktów w sektorze FMCG, dwie z wiodących marek firmy Stock Spirits zwyciężyły w kilku kategoriach. Ranking był wynikiem głosowania zorganizowanego przez „Handel”, magazyn polskiej branży handlu detalicznego. 

Linia Lubelska zdobyła pierwsze miejsce w kategorii wódek smakowych i nalewek, zaś Lubelska Cytrynówka uzyskała wyróżnienie w konkursie Złoty Paragon 2017, a ponadto została uznana za najlepiej sprzedający się produkt w kategorii wódek smakowych już trzeci rok z rzędu. 

Żołądkowa de Luxe również zdobyła dwie nagrody: dla najlepiej sprzedającej się wódki czystej oraz złotą „Perłę Rynku FMCG” w kategorii alkoholi wysokoprocentowych dla Żołądkowej de Luxe z Pieprzem. 

„Bardzo się cieszymy, że w kolejnym roku zostaliśmy laureatami prestiżowego konkursu Hit Handlu. Uznanie dwóch spośród naszych wiodących marek jest wyraźnym potwierdzeniem niesłabnącej atrakcyjności i jakości produktów firmy Stock Spirits na podstawowym dla nas rynku polskim”, skomentowała wyniki konkursu Ewa Markiton, Marketing Manager w Stock Polska. 

← Przeczytaj inne artykuły

Lubelska i Żołądkowa de Luxe zdobywają nagrody Hit Handlu