Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.

Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits http://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx

Skip to main content

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019 za kampanię Odkrywaj Więcej!

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019 za kampanię Odkrywaj Więcej!

28 października odbyła się dwudziesta, jubileuszowa gala konkursu Effie Awards. 

W gronie zwycięzców znalazła się Amundsen Vodka zdobywając złotą statuetkę w kategorii „Napoje alkoholowe” za kampanię Odkrywaj Więcej. 

Wartości marki 
Amundsen Vodka powstała z myślą, aby inspirować, a pretekstem do jej stworzenia była jedna z najtrudniejszych wypraw, jakie podjął człowiek – zdobycie Bieguna Południowego. Amundsen to uhonorowanie historii nazywanej największą przygodą ludzkości i marka, która przekonuje, że każdy może stać się poszukiwaczem przygód. Kampania Odkrywaj Więcej zachęca do znalezienia w sobie pierwiastka odkrywcy – niekoniecznie poprzez organizację dalekich ekspedycji i ekstremalnych wypraw, lecz poprzez inspirowanie, poszukiwanie nowych doświadczeń i wrażeń w codziennym życiu. 

#OdkrywajWięcej 
W ramach prowadzonych działań marka nawiązała współpracę z trzema ambasadorami – Łukaszem Nowickim – aktorem, dziennikarzem i podróżnikiem, Krzysztofem Starnawskim – nurkiem i pasjonatem fotografii głębinowej i Marcinem Dobasem – fotografem National Geographic. Zwieńczeniem kampanii był prestiżowy konkurs Amundsen Photo Awards, podczas którego wyłoniono autorów najlepszych fotografii w trzech wyjątkowych kategoriach: zwierzęta, ludzie i krajobraz oraz kategorii specjalnej nawiązująca do idei marki i jej historii - Zimowa Ekspedycja. O jego sukcesie świadczy liczba zgłoszeń - niemal 4 tysiące, czyli aż 14 tysięcy zdjęć.
Działania w ramach kampanii „Odkrywaj Więcej” miały charakter 360° - zrealizowano je w kanałach digitalowych, przez aktywacje PR-owe i obecność na eventach, zapewniając tym samym szerokie dotarcie.

Prestiżowy konkurs 
Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej, który docenia najlepsze kampanie i najbardziej efektywne działania komunikacyjne, które swoje odzwierciedlenie mają również w wynikach biznesowych. Jury wybierając zwycięzców uwzględnia wiele czynników takich jak: innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu i skuteczność w odniesieniu do założeń strategicznych i celów. W tegorocznej jury edycji przyznało zaledwie 6 złotych statuetek – tym większym wyróżnieniem jest fakt, że wśród uhonorowanych znalazła się kampania Amundsen Vodka. 

← Przeczytaj inne artykuły

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019 za kampanię Odkrywaj Więcej!