Niezbędne pliki cookie Wymagane
Cookie Description Expires
ASP.NET_SessionId Identyfikuje sesję użytkownika na serwerze. Session
smallScreen Identyfikuje sesję użytkownika z urządzenia mobilnego. 1 Year
AllowCookies Identyfikuje zestaw nieistotnych (analitycznych) plików cookie użytkownika. 1 Year
Opcjonalne pliki cookie
Cookie Description Expires
_ga Zainstalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji, kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny w raporcie analitycznym witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych użytkowników. 2 Years
_gid Zainstalowany przez Google Analytics przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności strony. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają anonimowo. 1 Day
_gat Zainstalowany przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań, a tym samym ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu. 1 Minute
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.
Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits https://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx
Skip to main content
×

Aktualności

Pełna obsługa kanału HoReCa – teraz przez internet!

Stock Polska wprowadził właśnie nowe narzędzie dla pracowników i właścicieli punktów kanału HoReCa.

Nowatorski system on-line pozwala zarządzać procesem współpracy i promocji produktów Stock Polska. SOL ( Stock on Line) stanowi jednocześnie platformę do komunikacji programów lojalnościowych dla podmiotów współpracujących z czołowym producentem alkoholu w Polsce.

Innowacyjność narzędzia polega m.in. na maksymalnym skróceniu czasu komunikacji pomiędzy podmiotami, łatwym i szybkim dostępie do programów lojalnościowych Stock Polska oraz do korzystania z materiałów marketingowych i gotowych narzędzi promocji konsumenckich. Rejestracja prowadzonych procesów i dokonanych zakupów oraz możliwość śledzenia wysyłek, to kolejne ułatwienia w prowadzeniu relacji biznesowych pomiędzy podmiotami.

- Portfel produktów Stock Polska i oferta dla kanału HoReCa systematycznie powiększają się. Rośnie również baza lokali gastronomicznych, klubów z którymi współpracujemy. System SOL,to narzędzie dostępne dla każdego Klienta gastronomicznego, niezależnie od lokalizacji czy rodzaju prowadzonego lokalu. Z platformy SOL korzystać mogą zarówno Klienci którzy już z nami pracują, jak i Ci którzy chcą rozpocząć taką współpracę. To program zarówno dla małych firm, które prowadzą jeden punkt, jak i dla tych partnerów biznesowych, którzy zarządzają siecią lokali gastronomicznych. Jestem przekonany, że narzędzie to szybko okaże się pomocne w prowadzeniu biznesu zapewniając niezbędne wsparcie marketingowe naszym produktom w miejscach sprzedaży, a w efekcie końcowym przyniesie korzyści materialne właścicielom i pracownikom punktów czyli wszystkim, którzy zdecydują się na korzystanie z tego narzędzia - mówi Łukasz Konieczny, HoReCa & Premium Brands Manager w Stock Polska i dodaje - Liczę, że program jeszcze zwiększy zainteresowanie naszą ofertą. Zapraszam wszystkich obecnych i potencjalnych Klientów po więcej informacji na stronę www.stock-online.pl.

Program jest czytelną platformą przekazującą na bieżąco wszelkie informacje dotyczące zakupionych i zamówionych pozycji oraz prowadzonych przez producenta promocji.

Klienci korzystający z nowego systemu SOL uzyskują również szybki kontakt z infolinią i dostęp do informacji na temat warunków i możliwości współpracy ze Stock Polska. Intuicyjna nawigacja oraz czytelny layout programu, czynią narzędzie dostępnym i prostym w obsłudze. Jednocześnie duży nacisk położony na bezpieczeństwo gromadzonych danych, pozwala na zabezpieczenie informacji przeznaczonych tylko dla adresatów poszczególnych komunikatów, czyniąc wymianę informacji indywidualną i bezpieczną.

Przeczytaj inne artykuły