Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.

Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits http://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx

Skip to main content

Wódka Żubr w nowej szacie

W dowód na stały, konsekwentny rozwój marki Wódka Żubr zyskała nowe opakowanie*. Wyznacza ono nowe standardy w segmencie wódek ekonomicznych. Intrygująca i bardzo elegancka butelka obiecuje doskonałą zawartość.

Nowe, wyjątkowe opakowanie z pewnością wyróżni się na sklepowej półce smukłym, profilowanym kształtem i grawerami na butelce, które przedstawiają wizerunek głowy żubra i nazwę trunku. Etykieta typu „no label look” utrzymana w kolorystyce srebra i granatu z elementami czerwieni przedstawia nazwę oraz emblematy związane z miejscem powstawania, łącząc tradycję z nowoczesnością. Taki rodzaj etykiet dotąd wykorzystywany był przede wszystkim w segmencie premium.

Minimalistyczna owijka na szyjce butelki, zawierająca informacje zazwyczaj znajdujące się na kontretykiecie (kod paskowy, informacje o zawartości, nazwa producenta), to innowacyjne rozwiązanie w kategorii wódek. Harmonijne ułożenie wszystkich elementów oraz brak kontretykiety podkreślają przejrzystość i elegancję nowego opakowania.

Tłoczona butelka kryje w sobie wyśmienitą polską wódkę czystą, produkowaną z wybornego spirytusu, przygotowaną na bazie krystalicznie czystej wody pochodzącej z rejonów Lubelszczyzny. Czterostopniowy proces destylacji gwarantuje jeszcze lepszy smak trunku, który już zdobył miano jednego z liderów w segmencie ekonomicznym.

Wprowadzenie na rynek Wódki Żubr w nowym opakowaniu będzie wsparte kampanią promocyjną w punktach sprzedaży pod hasłem „MOC NATURY” , która komunikować będzie naturalne pochodzenie składników oraz niekwestionowaną moc.

*Badania jakościowe, przeprowadzone w marcu 2010 r. przez FGI/SMG/Millward Brown wykazały, że konsumenci oceniają nowy wizerunek butelki jako intrygujący, elegancki, wykwintny i nowoczesny. Wg konsumentów nowe opakowanie komunikuje markowy produkt o wysokiej jakości, znacznie wyróżniający się w segmencie economy.

← Przeczytaj inne artykuły