Za wyjątkiem sesyjnych i trwałych plików cookies koniecznych do zapewnienia bezpieczeństwa korzystania ze strony internetowej oraz sesyjnych plików cookies koniecznych do weryfikacji wieku zapisujemy na Twoim urządzeniu pliki cookies jedynie, jeżeli wyrazisz na to zgodę. Przez kliknięcie przycisku „Akceptuję” wyrażasz zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.

W celu zapamiętania Twojego wyboru w przedmiocie akceptacji albo odrzucenia plików cookies zapiszemy na Twoim urządzeniu dodatkowy plik cookies na okres nie dłuższy niż 1 rok. Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits https://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx

Skip to main content

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019 za kampanię Odkrywaj Więcej!

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019 za kampanię Odkrywaj Więcej!

28 października odbyła się dwudziesta, jubileuszowa gala konkursu Effie Awards. 

W gronie zwycięzców znalazła się Amundsen Vodka zdobywając złotą statuetkę w kategorii „Napoje alkoholowe” za kampanię Odkrywaj Więcej. 

Wartości marki 
Amundsen Vodka powstała z myślą, aby inspirować, a pretekstem do jej stworzenia była jedna z najtrudniejszych wypraw, jakie podjął człowiek – zdobycie Bieguna Południowego. Amundsen to uhonorowanie historii nazywanej największą przygodą ludzkości i marka, która przekonuje, że każdy może stać się poszukiwaczem przygód. Kampania Odkrywaj Więcej zachęca do znalezienia w sobie pierwiastka odkrywcy – niekoniecznie poprzez organizację dalekich ekspedycji i ekstremalnych wypraw, lecz poprzez inspirowanie, poszukiwanie nowych doświadczeń i wrażeń w codziennym życiu. 

#OdkrywajWięcej 
W ramach prowadzonych działań marka nawiązała współpracę z trzema ambasadorami – Łukaszem Nowickim – aktorem, dziennikarzem i podróżnikiem, Krzysztofem Starnawskim – nurkiem i pasjonatem fotografii głębinowej i Marcinem Dobasem – fotografem National Geographic. Zwieńczeniem kampanii był prestiżowy konkurs Amundsen Photo Awards, podczas którego wyłoniono autorów najlepszych fotografii w trzech wyjątkowych kategoriach: zwierzęta, ludzie i krajobraz oraz kategorii specjalnej nawiązująca do idei marki i jej historii - Zimowa Ekspedycja. O jego sukcesie świadczy liczba zgłoszeń - niemal 4 tysiące, czyli aż 14 tysięcy zdjęć.
Działania w ramach kampanii „Odkrywaj Więcej” miały charakter 360° - zrealizowano je w kanałach digitalowych, przez aktywacje PR-owe i obecność na eventach, zapewniając tym samym szerokie dotarcie.

Prestiżowy konkurs 
Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej, który docenia najlepsze kampanie i najbardziej efektywne działania komunikacyjne, które swoje odzwierciedlenie mają również w wynikach biznesowych. Jury wybierając zwycięzców uwzględnia wiele czynników takich jak: innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu i skuteczność w odniesieniu do założeń strategicznych i celów. W tegorocznej jury edycji przyznało zaledwie 6 złotych statuetek – tym większym wyróżnieniem jest fakt, że wśród uhonorowanych znalazła się kampania Amundsen Vodka. 

← Przeczytaj inne artykuły

Amundsen Vodka ze złotem w konkursie Effie Awards 2019 za kampanię Odkrywaj Więcej!