Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.

Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits http://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx

Skip to main content

Lubelska zdobywcą tytułu Liqueurs Brand Champion 2020

Lubelska zdobywcą tytułu Liqueurs Brand Champion 2020

Na podstawie wyników przeprowadzanej co roku ankiety Brand Champions, w której badana jest globalna sprzedaż wiodących alkoholi, czasopismo The Spirits Business nadało marce Lubelska miano Liqueurs Brand Champion 2020. 

W ramach badania Brand Champions Lubelska jest zaliczana do grupy likierów (zgodnie z definicją przyjętą przez firmę IWSR). Ankieta Brand Champions weryfikuje globalną sprzedaż produktów w roku kalendarzowym 2019 względem poprzedniego roku kalendarzowego 2018. Lubelska wygrała rywalizację ze względu na wysoką, dwucyfrową stopę wzrostu, co znacznie wyróżniło ją wśród pozostałych liderów rynkowych. 

Sukces, który potwierdza zdobycie wyżej wspomnianego tytułu, jest zasługą wszystkich osób reprezentujących tę markę w obrębie Grupy. Na szczególne uznanie zasługuje jednak zespół w Polsce —jego innowacyjność pomaga budować coraz większą renomę marki Lubelska. 

---
The Spirits Business jest wiodącą publikacją prasową w sferze biznesu, której materiały są dostępne w Internecie i w postaci drukowanego czasopisma. Czerwcowe wydanie czasopisma The Spirits Business będzie zawierać 30-stronicowy dodatek BRAND CHAMPIONS, który jest jednym z najpopularniejszych i najczęściej czytanych artykułów wstępnych tego czasopisma w skali roku. 30-stronicowy, oprawiony dodatek Brand Champions przedstawia regionalny i globalny wzrost sprzedaży marek, których wielkość produkcji przekracza milion 9-litrowych kartonów rocznie. Licząca 13 500 osób grupa czytelników, do których zaliczają się właściciele marek i dystrybutorzy, przez cały rok wykorzystuje to wydanie do monitorowania regionalnych i globalnych trendów oraz zgodności wyników sprzedaży w poszczególnych kategoriach.
 

← Przeczytaj inne artykuły

Lubelska zdobywcą tytułu Liqueurs Brand Champion 2020