Niezbędne pliki cookie Wymagane
Cookie Description Expires
ASP.NET_SessionId Identyfikuje sesję użytkownika na serwerze. Session
smallScreen Identyfikuje sesję użytkownika z urządzenia mobilnego. 1 Year
AllowCookies Identyfikuje zestaw nieistotnych (analitycznych) plików cookie użytkownika. 1 Year
Opcjonalne pliki cookie
Cookie Description Expires
_ga Zainstalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji, kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny w raporcie analitycznym witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych użytkowników. 2 Years
_gid Zainstalowany przez Google Analytics przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności strony. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają anonimowo. 1 Day
_gat Zainstalowany przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań, a tym samym ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu. 1 Minute
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.
Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits https://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx
Skip to main content
×

Odpowiedzialność Społeczna

STOCK SPIRITS GROUP POPIERA IDEĘ ODPOWIEDZIALNEGO SPOŻYWANIA ALKOHOLU.


Stock Polska należy do Związku Pracodawców „Polski Przemysł Spirytusowy”, który w ramach Komitetu Odpowiedzialności Społecznej promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu poprzez programy edukacyjne i kampanie społeczne: Przykłady:

  • Piłeś = nie jedź: kampania społeczna skierowana do młodego odbiorcy w wieku 18–30 lat. Jej celem jest ograniczenie liczby wypadków „podyskotekowych”, spowodowanych przez młodzież prowadzącą pojazdy pod wpływem alkoholu poprzez podniesienie świadomości na temat konsekwencji wypadków.
     
  • Jesteś w ciąży = nie pij: celem kampanii jest przekazanie informacji na temat zagrożeń związanych z piciem alkoholu przez kobiety w czasie ciąży.
     
  • Piłeś = pij odpowiedzialnie: program edukacyjny promujący odpowiedzialne spożywanie alkoholu. W jego ramach powstał między innymi przewodnik dla sprzedawców: „Odpowiedzialna sprzedaż i serwowanie napojów alkoholowych”.
     

Więcej informacji na temat odpowiedzialnego spożycia alkoholu na polskich i międzynarodowych witrynach internetowych:

Polski Przemysł Spirytusowy

Forum PSR (Drink Wisely)

The International Centre for Alcohol Policy (ICAP)

Drinkaware

The Portman Group

Responsible Drinking