Skip to main content
×

Aktualności

1906 – „4 razy destylowana”

Polmos Lublin w styczniu 2009 przeprowadzi kampanię marketingową dla wódki 1906 – marki, której nazwa pochodzi od roku powstania firmy. Kampania informująca o zastosowaniu czterokrotnej destylacji w produkcji wódki 1906 wiąże się z zainstalowaniem na stulecie firmy jednego z najnowocześniejszych w Europie rektyfikatorów kolumnowych.

„Rektyfikacja w aparacie kolumnowym pozwala mieć pełną kontrolę nad procesami destylacji oraz zachować ścisły reżim technologiczny produkcji, który określa się odpowiednim czasem trwania, temperaturą oraz ciśnieniem. Gwarantuje to wysoką jakość produktu.” – mówi Bartosz Mołas, Brand Manager marki 1906.

Efektem czterokrotnie powtarzanego procesu destylacji jest najwyższy stopień czystości spirytusu użytego do produkcji wódki.

Kampania jest kolejnym etapem nowej strategii dla marki 1906. Pierwszym krokiem w jej realizacji była zmiana opakowania oraz komunikacji produktu. Obecnie 1906 jest jedyną marką, która na przestrzeni ostatniego roku dostała się do grona dziesięciu najlepiej sprzedających się marek wódek w naszym kraju i jest zarazem najmłodszą marką w tym zestawieniu.

Przeczytaj inne artykuły