Niezbędne pliki cookie Wymagane
Cookie Description Expires
ASP.NET_SessionId Identyfikuje sesję użytkownika na serwerze. Session
smallScreen Identyfikuje sesję użytkownika z urządzenia mobilnego. 1 Year
AllowCookies Identyfikuje zestaw nieistotnych (analitycznych) plików cookie użytkownika. 1 Year
Opcjonalne pliki cookie
Cookie Description Expires
_ga Zainstalowany przez Google Analytics, oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji, kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny w raporcie analitycznym witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych użytkowników. 2 Years
_gid Zainstalowany przez Google Analytics przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności strony. Niektóre gromadzone dane obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło i strony, które odwiedzają anonimowo. 1 Day
_gat Zainstalowany przez Google Universal Analytics w celu ograniczenia liczby żądań, a tym samym ograniczenia gromadzenia danych w witrynach o dużym natężeniu ruchu. 1 Minute
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.
Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits https://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx
Skip to main content
×

Aktualności

Żołądkowa Gorzka świętuje 200 lat receptury kolekcjonerską Limitowaną Edycją

200 lat temu w Kalendarzu Lubelskim została opublikowana receptura, na bazie której powstał jeden z najbardziej kultowych polskich trunków - Żołądkowa Gorzka. Z tej okazji, Stock Polska wprowadza na rynek kolekcjonerską limitowaną edycję swoich dwóch hitów sprzedażowych – Żołądkowej Gorzkiej Tradycyjnej oraz Żołądkowej Gorzkiej z Miętą.

Miedziana edycja limitowana

Jeden z najbardziej kultowych polskich trunków – Żołądkowa Gorzka – świętuje 200 lat receptury. To właśnie w 1822 roku w Kalendarzu Lubelskim pojawiła się receptura wykorzystująca macerowane gorzkie pomarańcze, Citrus Aurantium. Stała się ona inspiracją dla Żołądkowej Gorzkiej, która obecnie jest jedyną dużą polską marką, produkowaną na bazie macerowanych owoców i przypraw. Z tej okazji dostępna jest w miedzianej edycji limitowanej.

- W tym roku, by uczcić 200-lecie receptury Żołądkowej Gorzkiej, przygotowaliśmy dla konsumentów wyjątkową limitowaną edycję butelki – została pokryta miedzianym wykończeniem ze staropolską ryciną nawiązującą do historii marki. Tym samym, podkreślamy wyjątkowy proces wytwarzania, zgodny z 200-letnią polską tradycją maceracji. Mamy nadzieję, że konsumenci będą świętować razem z nami mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

Kolekcjonerska edycja Żołądkowej Gorzkiej jest dostępna w dwóch najpopularniejszych wariantach smakowych – Tradycyjnym i Z Miętą 500 ml.

Sekret tkwi w maceracji

Wyjątkowość Żołądkowej Gorzkiej to nie tylko receptura, ale również niezwykle istotny proces maceracji naturalnych składników. W specjalnych kadziach maceruje się gorzkie pomarańcze Citrus Aurantium, doprawione karmelem i sekretną mieszanką przypraw. Maceracja sprawia, że alkohol idealnie przegryza się ze składnikami – wnika w ich środek, a następnie wyciąga z nich pełnię smaku i aromatu. Polscy mistrzowie maceracji od lat udoskonalają ten sposób wytwarzania Żołądkowej Gorzkiej, zachowując jednocześnie poszanowanie dla tradycyjnej receptury. Limitowana edycja jest hołdem dla ich pracy, osiągnięć oraz codziennego oddania przy produkowaniu tego kultowego trunku.

Stock Polska świętując 200-lecie marki zaplanowało wiele działań, które będą kierowane do szerokiego grona odbiorców. Oprócz limitowanej edycji Żołądkowej Gorzkiej Tradycyjnej i Żołądkowej Gorzkiej z Miętą, planowe są również działania digitalowe oraz PR-owe, w tym dedykowany event dla mediów i influencerów. Podczas wydarzenia uczestnicy pogłębią swoją wiedzę na temat nalewek i samego procesu maceracji. Sprzedaż będzie również wspierana materiałami POS oraz specjalnymi ekspozycjami w punktach sprzedaży detalicznej.

Przeczytaj inne artykuły