Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na zapisanie plików cookies na Twoim urządzeniu i na ich wykorzystanie w celach analitycznych, bezpieczeństwa oraz zapewnienia wygody korzystania ze strony.

Przez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki możesz usunąć już zapisane pliki cookies lub zablokować zapisywanie nowych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Grupy Stock Spirits http://www.stock-polska.pl/pl/privacy_cookies.aspx

Skip to main content

Stock Spirits Group na czele światowych rankingów

Grupa Stock Spirits z przyjemnością informuje, że drugi raz z rzędu została właścicielem najszybciej rosnącej marki na świecie.

Wódka czysta klasy premium, Stock Prestige, została ogłoszona przez Drinks International najszybciej rosnącą marką wódki na świecie w 2010 roku. W poprzednim roku ten tytuł przyznano Czystej de Luxe, również z grupy Stock.

Stock Prestige pojawiła się na rynku we wrześniu 2009 roku. Jest to wódka klasy premium produkowana z wysokiej jakości zbóż, poddana sześciostopniowej destylacji i filtracji na zimno. Jej sprzedaż w roku 2010 przekroczyła milion dziewięciolitrowych skrzynek. W tej chwili można ją kupić, prócz rynku polskiego, w 15 krajach na świecie. W ślad za ostatnim sukcesem spodziewana jest jej dalsza światowa ekspansja.

Czysta de Luxe po raz kolejny zaakcentowała swoją pozycję w Klubie Milionerów, przesuwając na na 7 miejsce w światowym rankingu, ze sprzedażą ponad 6,4 miliona dziewięciolitrowych skrzynek w 2010 roku. Jest najmłodszą wódką w rankingu Top 10 światowych marek.

W trzydziestce najlepiej sprzedających się marek wódki na świecie znalazły się również dwie inne, należące do grupy Stock: Wódka Żołądkowa Gorzka i1906.

W kategorii likierów (wódek gatunkowych) sukces odniosła marka Lubelskie, której sprzedaż w roku 2010 wzrosła o 150%. W Klubie Milionerów pojawiła się po raz pierwszy ze sprzedażą ponad 1,5 miliona dziewięciolitrowych skrzynek, tym samym zajęła 6. miejsce w rankingu najszybciej sprzedających się (wódek gatunkowych) likierów na świecie.

Komentując, Chris Heath, Dyrektor Generalny Stock Spirits Group powiedział: "Jesteśmy zachwyceni, że udało nam się zdobyć tytuł najszybciej rosnącej marki wódki dwa razy z rzędu oraz tym, że 4, nasze marki znalazły się w rankingu Klubu Milionerów. Te wyniki pokazują, jak mocne jest portfolio naszych produktów. Nieustanne inwestowanie w najwyższą jakość opłaca się, mamy tego świetne przykłady. Będziemy nadal podążać tą drogą i szukać nowych innowacyjnych rozwiązań, aby stale zachwycać konsumentów na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni i które planujemy podbić."

← Przeczytaj inne artykuły